21 Kasım 2019 Perşembe

Erdal Abi Bize Bi' Çay!




Merhaba, ben İrem .

Yeni bilgisayar aldıktan  tekrar buralarda yazmaya devam etmek istedim ama hayalleradasii.blogspot.com olarak değil de yeni bir yerde bizebicayy.blogspot.com olarak . Size kendimden bahsedeyim .

Şimdilerde çok merak saldığım bir hobiyle meşgulüm : Oyunculuk. Bunun için  de tiyatro kursuna yazıldım . Bu alanda devam edersem kendimi geliştireceğime inanıyorum .

 Kendimi bildim bileli hep okurum . Okumak benim için bir yaşam biçimi .  Kimi zamanda deneme , öykü , günlük ve blog yazıları yazar dururum . Gezmeyi de çok severim . Güzel bir macera defterim var . İçinde görmek istediğim şehirler ve ülkeler yer almakta . Belki ilerleyen zamanlarda buraya da atarım .
 Animasyon ve anime izlemeyi ve türkü dinlemeyi çok  severim . Ara sıra  Leyla ile Mecnun , izler yeni yazılar karalarım . İzlemeyi sevdiğim tek dizidir .

Uzun bir aradan sonra zihnimden geçenleri buraya dökmeye devam edeceğim .
Bloguma hoş geldiniz, sefa getirdiniz . Masamda herkese yer var . Bir sandalye çekin , oturun . Erdal Abiii bize bi' çayyy !
























12 yorum:

  1. heeeey oleeeey hoşgeldiiiiin :) çok sevindiiim. tiyatro da ne güzel oh maşallah yaaa :)

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim deep bana destek olman çok güzel hoşbuldummm :)

    YanıtlaSil
  3. ne değişik çaylar var yaa. nar çayı varmış bakcam bi de mint çayııı bi de kırmızı meyveli varmıııış :) amaa çayla simit ne güzel bi de zeytin ve tulum peynirisiii :)

    YanıtlaSil
  4. Oyunculuk serüveninde başarılar diliyorum. Yolunuz açık olsun. Benim çayım açık ve şekersiz olsun lütfen...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim hoşgeldiinizzzzzz hemen geliyor çayınızzz

      Sil
  5. Hoşgeldin İreem, bir adaşımı daha buldum mutlu oldum. Deep'in yazısından koşup geldim bloguna. Yazılarını keyifle okuyacağım bence. Sevgilerr :D

    YanıtlaSil
  6. Ben bloğu telde kurdum, telden yazıyorum, herşeyi telden yapıyorum. Bilgisayarım yok :))

    YanıtlaSil
  7. Sevgili Deep'ten gördüm ve hemen geldim. Başarılar diliyorum sana :)

    YanıtlaSil

ALTINCI KOĞUŞ - ANTON ÇEHOV

Geçen pazar günü elime ulaşan Altıncı Koğuş ,  iki saat gibi kısa bir sürede bitti .  Küçük bir kasabanın akıl hastanesinde geçmektedir olay...